Podnikatelský úvěr

Podnikatelské úvěry

Podnikatelský úvěr poskytujeme všem firmám, případně osobám samostatně výdělečně činným, které splní naše kritéria. Úvěr pro Vaše podnikání může krýt potřeby do rozvoje Vaší společnosti anebo může pomoci s provozním financováním. Firemní klienti za poskytnuté úvěry ručí zástavou nemovitosti.

Zaměstnanci společnosti Bona Fit a.s. mají flexibilní přístup ke všem klientům, kteří nás osloví se svou poptávkou. Díky tomu jsme schopni připravit nabídku i těm, kteří neuspějí u naší konkurence. Pokud řešíte nestandardní finanční situaci, neváhejte nás kontaktovat.

Sjednat úvěr

Proč zrovna od nás?

Každý zákazník je jiný a každý klient má jiné potřeby. Naše
společnost rozumí potřebám svých zákazníků a snaží se vyjít vstříc jejich potřebám.

Uchráníme Vás mnohdy zdlouhavému a unavujícímu jednání s příslušnými státními úřady a vše vyřídíme za Vás.

Nebudeme Vás zbytečně zatěžovat cestováním. Náš obchodní zástupce vše vyřídí v místě Vašeho bydliště.

Naše společnost není zatížena byrokratickým aparátem velkých bank a tak je možné jednat velice pružně a efektivně. Uvolnění prostředků je možné již po podání návrhu na vklad.

Za předčasné splacení úvěru nepožadujeme žádné sankce.
V případě požadavku na změnu splátkového kalendáře jsme
schopni nabídnout řešení za velmi výhodných podmínek.

V našich smlouvách nenajdete žádné skryté poplatky, vše Vám rádi a ochotně vysvětlíme předem. Znění smlouvy Vám předložíme s dostatečným předstihem.

Vyřizování stížností

Základní pojmy

Stížností podání se rozumí nesouhlas, které poukazuje na postup poskytovatele;

Důvodnou nebo částečně důvodnou stížností taková stížnost, jejímž prošetřením bylo prokázáno, že poskytovatel, kterého se stížnost týká, použil nesprávný postup.

Příjemcem stížnosti je poskytovatel, kterému byla stížnost zaslána nebo předána stěžovatelem, případně sdělena ústně, k jejímu vyřízení.

Stěžovatelem je klient – fyzická nebo právnická osoba, jíž se činnost poskytovatele v jednotlivém případě dotýká.

Pravidla vyřizování stížností

Klient je oprávněn podat stížnost jakýmkoli přiměřeným způsobem – telefonicky,  písemně, prostřednictvím elektronické pošty na adresu společnosti či na další kontaktní údaje nebo pracovníkovi společnosti. O přijetí stížnosti je klient informován. Maximální lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 dní. Ze stížnosti by mělo být patrné, kdo ji podává, které věci se týká a co se navrhuje. Pokud stěžovatel zašle podání bez podpisu či s podpisem, ale bez uvedení adresy pro doručování a z podání nelze stěžovatele ani jiným způsobem identifikovat (e-mailová adresa se považuje za dostačující), považuje se stížnost za anonymní podání.

Vyřizování stížnosti

Stížnost se posuzuje podle svého skutečného obsahu. Příjemce stížnosti řádně prošetří všechny skutečnosti ve stížnosti uvedené. Stížnost se vyřizuje bez zbytečných průtahů tak, aby nikomu nevznikaly zbytečné náklady a dotčené osoby byly co nejméně zatěžovány a to nejpozději do 30 dnů ode dne jejího podání. Stěžovatel obdrží písemnou informaci o vyřízení stížnosti.

Opatření k nápravě

Byla-li stížnost shledána důvodnou nebo částečně důvodnou, příjemce stížnosti bezodkladně učiní nezbytná opatření k nápravě. O výsledku šetření a opatřeních přijatých k nápravě učiní záznam, současně o nich informuje stěžovatele. Pokud jsou učiněna opatření k nápravě a stěžovatel požaduje, aby byl o nich vyrozuměn, je nezbytné mu vyhovět

Ochrana osobnosti a osobních údajů

Při vyřizování stížnosti se postupuje v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nakládání s osobními údaji stěžovatelů i dalších osob, kterých se stížnost týká, upravuje Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ESa dále zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.