Administrativní pracovník společnosti

Co vás čeká

Nabízíme pozici administrativního pracovníka v rychle se rozvíjející společnosti. Obsahem práce jsou všechny základní asistentské činnosti pro 2 vedoucí pracovníky společnosti. Součástí pracovních činností bude rovněž příprava právních dokumentů podle vzorů a smluv a komunikace s externími subjekty.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Požadujeme asistentskou praxi v rámci koordinaci činnosti a time managementu, komunikační praxi v jednání s klienty. Požadujeme rovněž praxi v oblasti formálních korektur smluvních dokumentů (libovolného rozsahu). Požadujeme samostatnost a proaktivitu.

Výhodou bude, pokud budete umět

Velkou výhodou bude praktická zkušenost z oblasti obchodních, finančních nebo realitních společností, popřípadě praxe v právní kanceláři. Další výhodou může být praxe v asistentské činnosti pro více vedoucích pracovníků.

Co vám můžeme nabídnout

Práci na HPP v rozvíjející se firmě s vysokou mírou stability a možností odborného i kariérového růstu. Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčitou.

Místo pracoviště

Bělobranské náměstí 5, Pardubice

Mzda

22 000 – 27 000 Kč/měsíc

Mám zájem o pozici